pühapäev

Pulgad ja Pho

Mõni aeg tagasi käisin lõunal Vietnami restoranis. Lõunaks muidugi suur Pho (ehk nuudlisupp). Kõike ma ära süüa ei jaksanud (no ma kodus teen salatit kõigile nii suurde kaussi!), siis pakiti ülejääk mulle koju kaasa.
Andsin lastele teada, et täna saavad õhtusöögiks Vietnami suppi ja seda süüakse pulkadega. Oleks ma vaid teadnud, millise Gini ma pudelist välja lasen, oleksin ehk mõned korrad mõelnud, enne ütlemist!
Igal juhul süüakse meil nüüd kõike pulkadega - makarone ja riisi ja liha ja isegi pannkooke!
Aga las harjutavad, niikuinii pidavat aasia-rass pealetungi tegema ja varem või hiljem võib see oskus ära kuluda.

Supiga veel see, et ega ta väga terav ja vänge ei ole. Täitsa paras. Güntherile väga maitses. Nõuab aga juurde. Siis vaatasingi natuke netis ringi, kus on õpetusi kirjas. Suht kättevõtmise asi rohkem. Eks harjutage ka! Siin nii jutt kui pilt.

Igaks juhuks ka väike video, kuidas sööma peaks :)



**
Üks vahva seik oli ka. Supis oli ka üks tulipunane jalapeno. Günther arvas, et see nagu paprika ja sõi ära! Oi, kui kiire tal hakkas. Jõi jääkülma vett ja istus suu lahti akna peal :)

Kommentaare ei ole: